Nitelikli Elektronik sertifika(e-imza) yenileme yönergesi

Nitelikli elektronik sertifika süresinin bitmesine 3 ay kala sertifika sahiplerinin tanımlı e-postaları üzerinden Kamu Sertifikasyon Merkezi ne bildirim yapılır.

e-postalarına bildirim yapılanlardan e-imza sertifikasının yenilenmesi gerek görülenlerin yapması gereken işlemler aşağıda belirtildiği şekildedir.

1. ktu.edu.tr uzantılı e-posta adreslerine başvuru parolası içerikli mesajın gelip gelmediğini kontrol etmek.

2. Mesaj gelmiş ise gönderilmiş olan bağlantı linkine tıklanarak elektronik ortamdaki başvuru formuna erişilir.Formu doldurup,halen geçerli olan elektronik imza ile imzalanarak başvuru tamamlanır.

3. Yeni sertifikalar en erken önceki sertifika süresinin dolmasına 2 ay kala üretilir ve önceki sertifikanın süresi dolmadan kullanılamaz.

Makale Detayları

Makale Kodu :
12
Kategori:
Ekleme Tarihi:
2020-09-15 14:19:05
Görüntüleme :
454
Oylama (Oylar):
(4)

Benzer Makaleler